Diseinu txarra ala Briefing txarra?

Duela bi egun lehengo bezero batek deitu ninduen, zenbait urtez gurekin lan egin zuena. Bere esne-enpresa xumea baina errentagarria talde bati saldu zion, eta batzuetan gertatu bezala, zuzendari berriek ideia eta hornitzaile berriekin heldu ziren.
Berak aholkulari-lanak egiten jarraitzen du.
Kontua da nirekin harremanetan jarri zela zuzendariek agentzia batekin diseinu erabat berria garatu zutelako, konpainiako produktuak mugitzen diren hobi oso tradizionalari dagoelarik, benetan apurtzailea zena. Jabeen eskuetara heltzean, dena geratu zen eta orduan deitu ninduten.

Beste agentziak txarto egin al zuen?

Beste agentziak txarto egin al zuen? Hemen, briefing-ean zer eskatu zieten jakitea da garrantzitsuena. Nire iritziz funtsezkoa da zure merkatu mota eta lanak eskatzen dizun bezero mota ulertzea.


Hau guztia harira dator guri antzeko zerbait gertatu zitzaigulako duela urte asko (12 bat) eta beste konpainia batekin. Lan zirraragarria eskatu ziguten aurreko lanarekin alderatuta. Nire ustez gai izan ginen desberdina zen zerbait egiteko. Merkataritza-zuzendariak maite izan zuen, baina zuzendaritzak geratu zuen. Packaging-ak berreskuratu ditut (merkataritzako markarik gabe).


Zer deritzozue? Ondo zaharkitu al da?